განცხადება
(საჯარო ინფორმაციის მიღების მოთხოვნით)
საქართველოს კონსტიტუციის მე-18 მუხლის მე-2 პუნქტის,ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 37-ე, 38-ე და მე-40 მუხლების საფუძველზე, გთხოვთ მოგვაწოდოთ შემდეგი ინფორმაცია:
1
2012/2013 სასწავლო წლიდან 2021/2022 სასწავლო წლის ჩათვლით (ცალ-ცალკე სასწავლო წლების მიხედვით) თბილისისა და თითოეული მუნიციპალიტეტის (ცალ-ცალკე)) სკოლების სტატისტიკა შემდეგი მახასიათებლების მიხედვით: • სკოლის ტიპების (საჯარო, კერძო) მიხედვით; • შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირებისთვის ადაპტირებული; • სასწავლო ენის (ქართული, რუსული, აზერბაიჯანული და სომხური) მიხედვით; • კორონავირუსის პანდემიის დაწყების შემდეგ თვეების მიხედვით სკოლების რაოდენობა სწავლების მეთოდების (ჰიბრიდული, დისტანციური, არა
2
2012/2013 სასწავლო წლიდან 2021/2022 სასწავლო წლის ჩათვლით (ცალ-ცალკე სასწავლო წლების მიხედვით) თბილისისა და თითოეული მუნიციპალიტეტის (ცალ-ცალკე) სკოლების მოსწავლეების სტატისტიკა შემდეგი მახასიათებლების მიხედვით: • სასწავლო კლასების (1-12) მიხედვით; • სკოლის ტიპების (საჯარო, კერძო) მიხედვით; • მოსწავლეთა სქესის მიხედვით; • შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მოსწავლეები; • ქართულ, რუსულ, აზერბაიჯანულ, სომხურ ენებზე სწავლის მიხედვით; • გაკვეთილზე მოსწავლეთა დასწრების პროცენტული მაჩვენებელი 2019/2020
3
2012/2013 სასწავლო წლიდან 2021/2022 სასწავლო წლის ჩათვლით (ცალ-ცალკე სასწავლო წლების მიხედვით) თბილისისა და თითოეული მუნიციპალიტეტის (ცალ-ცალკე) სკოლების მასწავლებლების სტატისტიკა შემდეგი მახასიათებლების მიხედვით: • სკოლის ტიპების (საჯარო, კერძო) მიხედვით; • მასწავლებელთა სქესის და ასაკის მიხედვით; • ქართულ, რუსულ, აზერბაიჯანულ, სომხურ ენებზე სწავლების მიხედვით; • კორონავირუსის პანდემიის დაწყების შემდეგ კორონავირუსის საწინაღმდეგო ვაქცინით აცრილი მასწავლებლების რაოდენობა თვეების მიხედვით; • კო
4
2012/2013 სასწავლო წლიდან 2021/2022 სასწავლო წლის ჩათვლით (ცალ-ცალკე სასწავლო წლების მიხედვით) თბილისისა და თითოეული მუნიციპალიტეტის (ცალ-ცალკე)) პროფესიული სასწავლებლების სტატისტიკა შემდეგი მახასიათებლების მიხედვით: • სასწავლებლის ტიპების (საჯარო, კერძო) მიხედვით; • შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირებისთვის ადაპტირებული; • სასწავლო ენის (ქართული, რუსული, აზერბაიჯანული და სომხური) მიხედვით; • კორონავირუსის პანდემიის დაწყების შემდეგ თვეების მიხედვით სასწავლებლების რაოდენობა სწავლების მეთოდების
5
2012/2013 სასწავლო წლიდან 2021/2022 სასწავლო წლის ჩათვლით (ცალ-ცალკე სასწავლო წლების მიხედვით) თბილისისა და თითოეული მუნიციპალიტეტის (ცალ-ცალკე) პროფესიული სასწავლებლების სტუდენტების სტატისტიკა შემდეგი მახასიათებლების მიხედვით: • ჩარიცხულთა რაოდენობა; • კურსდამთავრებულთა რაოდენობა; • რამდენმა პირმა შეწყვიტა სწავლა; • რამდენმა პირმა აიღო აკადემიური სასწავლო წელი; • დასაქმებულთა რაოდენობა; • გაკვეთილზე სტუდენტთა დასწრების პროცენტული მაჩვენებელი 2019/2020 დან 2021/2022-ს ჩათვლით (თვეების მიხედვი
აღნიშნული ინფორმაცია გთხოვთ მოგვაწოდოთ საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული' . 'კოდექსით დადგენილ ვადებში. საქართველოს ზოგადი' . 'ადმინისტრაციული კოდექსის 37-ე მუხლის თანახმად გთხოვთ ის ინფორმაცია, რომელიც იწარმოება ელექტრონულად ან/და შესაძლებელია მისი ელექტრონულ'. 'ფორმატში გადაყვანა, მოგვაწოდოთ ელექტრონული დოკუმენტის სახით შემდეგ მისამართზე - foi@idfi.ge, ხოლო დანარჩენი ინფორმაცია ქსეროასლის სახით. გაცნობებთ,' . 'რომ ა(ა)იპ - ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტი მზად არის, გადაიხადოს „საჯარო ინფორმაციის ასლის გადაღების მოსაკრებლის შესახებ“ საქართველოს'. 'კანონით დადგენილი მოსაკრებელი.
პატივისცემით,
გიორგი კლდიაშვილი,
აღმასრულებელი დირექტორი